Kampanie AdWords

AdWords

Coraz więcej ludzi stawia na pozycjonowanie i optymalizację stron internetowych. Na rynku pojawiają się coraz nowsze firmy zajmujące się właśnie pozycjonowaniem stron www. Przykładem może być firma pozycjonowanie Łódź, która zyskuje coraz więcej zainteresowania.

Jednym z najlepszych sposobów na pozycjonowanie strony jest pisanie precli, które często nazywane są jako presell pages. Pisaniem tego typu treści może zajmować się osoba mająca lekkie pióro, a więc umiejąca pisać o maśle maślanym ale z sensem, skutecznie i szybko.

Nie jest to praca dla osoby, która nie wie jak dany temat zacząć, inspiracja musi siedzieć w głowie od razu, po usłyszeniu określonej frazy, jaka ma się znaleźć w tekście typu precel. Można pisać w różnych serwisach artykuły tematyczne związane z treścią twojej strony, a w jego tekście wstawić link o interesującej frazie. Trzeba pamiętać, że link linkowi nie jest równy. Link otoczony sensowną treścią ma bardzo dużą moc, a taki rzucony gdzieś na forum, bez żadnej otoczki, tej mocy już nie ma. To zasadnicza reguła, której trzeba się trzymać.

AdWords co to jest?

Coraz większym zainteresowaniem cieszy się tak zwane AdWords czyli system reklamowy Google, który zezwala na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania naszej przeglądarki. W naszym kraju są popularne dwa rodzaje tworzenia takich linków. Pierwszy sposób dzięki wyborze słów kluczowych, na które będzie się wyświetlała reklama AdWords, drugi zaś poprzez wybór witryn internetowych, na których wyświetlana będzie reklama AdWords .

Poruszając już temat Ad Words należałoby wspomnieć o możliwych wynikach Jakości AdWords. Do tych najważniejszych zaliczyć możemy na pewno wynik Jakości na poziomie witryny, wynik Jakości na poziomie słów kluczowych, wynik Jakości na poziomie tekstu reklamowego oraz wynik Jakości strony docelowej reklamy.